Niet helemaal tevreden? Heel vervelend!

We streven ernaar om zo volledig mogelijk te zijn in onze product omschrijving en we hebben je bestelling met veel zorg verwerkt. Heel vervelend als er onderweg dan toch iets mis is gegaan, of het product toch niet aan je verwachting voldoet. Gelukkig is een oplossing vaak snel gevonden! Op al onze producten zit minimaal 3 maanden garantie.

Hieronder omschrijven wij onze klachten procedure.


Wij verlenen altijd minimaal 3 maanden ReFoto-garantie op de producten die u bij ons koopt, ongeacht of er nog fabrieksgarantie van toepassing is.
Ook klachten over onze dienstverlening horen wij graag. U kunt uw klacht melden via e-mail (info@refoto.nl) of via ons contactformulier. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op uw klacht.

De garantie procedure verloopt bij ons volgens 4 stappen;

1 ) U ontvangt een bevestiging dat uw klacht in goede order is ontvangen en in behandeling is genomen.

2 )  Wij proberen het gebrek te verhelpen of te repareren.

3 )  Als dat niet mogelijk is of lang gaat duren, bieden wij u (al dan niet tijdelijk) een vervangend product aan. Als ook dat niet mogelijk is ontvangt u uw aankoopbedrag retour.

4 ) Op een aantal artikelen verlenen wij 6 maanden garantie. Dat wordt dan expliciet bij het betreffende artikel en op de factuur vermeld.

Als er nog wel fabrieksgarantie van toepassing is (meer dan 3 maanden) krijgt u vanzelfsprekend deze langere fabrieksgarantie. In dat geval verzorgen wij ook graag en kosteloos de afhandeling voor u (met uitzondering van kosten van derden zoals verzendkosten of reparatiekosten indien de garantie toch niet van toepassing blijkt).
Bovendien geldt altijd de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De door ons geboden garantie en de fabrieksgarantie gelden onverminderd de wettelijke rechten die u heeft. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? 
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

 

 

 
De inhoud van deze website mag niet zonder voorafgaande toestemming worden gekopieerd voor commerciĆ«le doeleinden. © 2011-heden ReFoto/ Luculentus BV