Kunnen we ergens mee helpen?

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer je een product wilt bestellen klik je op de knop "+ in winkelwagen". Hierna kom je in de winkelwagen terecht waar je kunt kiezen voor "verder winkelen" of doorgaan naar afrekenen. 

Wanneer je op de knop Ga door naar afrekenen klikt ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.
Hierna log je in, of maak je een account aan.  
Wij gebruiken een beveiligde SSL-verbinding op pagina's waar uw persoonsgegevens worden verwerkt.
Zie ook onze Privacy Policy.

Vervolgens:

1) Factuuradres invullen.
2) Indien afwijkend ook een afleveradres invullen.
3) Verzendmethode kiezen
4) Betaalmethode selecteren
5) Controleer je bestelling op juistheid, en afrekenen.

Betaal methodes

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

1) iDeal, veilig online betalen via je eigen bank.
2) PayPal, hiervoor zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen, dit is 2,5% van het totaalbedrag. Wat is PayPal?
3) CreditCard, dit kan kosteloos.
3) Je kunt ook betalen bij afhalen. Dat kan contant, per pin of creditcard.
4) Bankoverschrijving. Na het succesvol afronden van uw bestelling ontvangt u een e-mail met betaalinstructies. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw bestelling verzenden.

5) ApplePay Apple Pay biedt je een makkelijke, veilige en beschermde manier om online te betalen met de apparaten die je altijd bij je hebt.

6) BanContact Bancontact is een gegarandeerde betaalmethode die veel gebruikt wordt door consumenten en bedrijven met een Belgische bankrekening. 
7) Klarna - Achteraf betalen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt.


Prijzen

De bij ons genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Occasions, in de webshop te herkennen aan (Occ), vallen onder de Marge-BTW regeling.

 

Verzending

Na het voltooien van je bestelling en ontvangst van de betaling op werkdagen voor 17:00 uur, wordt je product dezelfde dag verzonden.

Wij verzenden je bestelling via PostNL, je ontvangt van ons een track&trace code zodat je het pakket kunt volgen. Ook word je automatisch op de hoogte gehouden van de status van de zending. Ben je niet thuis wanneer PostNL bij je langskomt? Geen probleem! De volgende werkdag proberen ze het gewoon opnieuw. Via e-mail ontvang je tevens een melding waarbij je eventueel kunt kiezen het pakket meteen naar een afhaalpunt te brengen, super handig!

 

Verzendkosten

Verzendkosten in Nederland onder de €50,- bedragen €3,95 boven €50,- is het gratis.

Verzendkosten voor België en Duitsland bedragen €6,95. Verzendkosten voor andere Europese landen bedragen €15,-

 

Klachten

Voor onze klachtenprocedure kun je terecht op deze pagina. Een oplossing is snel gevonden!

 

Garantie en voorwaarden

Voor ons garantie beleid kun je terecht op deze pagina.

 

Herroepingsrecht en retourformulier

Voor alle informatie hierover kun je terecht op deze pagina.

 

Met ons in contact komen

Per e-mail: info@refoto.nl
Telefonisch: 085 - 104 37 22
WhatsApp: 06 - 829 359 89
Of chat met ons via de chatfunctie rechtsonder in je scherm.

 

Koffie?

Altijd lekker! Ons adres is Poolmanserf 1, in Dedemsvaart.
We hebben ons best gedaan, onder andere met bewegwijzering, zodat je ons makkelijk kunt vinden!

 

 

De inhoud van deze website mag niet zonder voorafgaande toestemming worden gekopieerd voor commerciële doeleinden. © 2011-heden ReFoto/ Luculentus BV